یوونتوس ایران آرشیو خبر ها
صدور کارت هواداری یوونتوس دات ای ار با همکاری موسسه ایتالیایی

صدور کارت هواداری یوونتوس دات ای ار با همکاری موسسه ایتالیایی

در هجده سال فعالیت وب سایت یوونتوس دات ای ار، همواره بر این تلاش بوده ایم تا کامل ترین و به روز ترین اخبار تیم یوونتوس را در اختیار هواداران عزیز یوونتوس در ایران قرار دهیم و در این میان ارتباط بیشتر با هواداران یوونتوس در ایران برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

 

صدور کارت های هواداری رسمی باشگاه یوونتوس در سال های پیشین و همچنین کارت های هواداری  وب سایت یوونتوس دات ای ار، از مهم ترین راه های فعالیت مستمر ما با هواداران یوونتوس در ایران بوده است.

 

در سال های اخیر به دلیل عدم استقبال از کارت هواداری رسمی باشگاه یوونتوس ایتالیا در ایران بنا به دلایل مهمی چون بالا بودن قیمت یورو و همچنین محدود بودن شرایط استفاده از مزیت های کارت هواداری در ایران، این فرآیند با سرعت بسیار کمتری انجام شد و همین موضوع سبب شد تا یوونتوس دات ای ار تصمیم به صدور مجدد کارت های هواداری در ایران بگیرد.

 

بر همین اساس، به زودی و بر طبق برنامه ی از پیش تعیین شده، کارت های هواداری یوونتوس دات ای ار با مزیت ها و قابلیت های بسیار زیاد (همانند سال های گذشته) در اختیار شما هواداران یوونتوس در ایران قرار خواهد گرفت تا بتوانیم جامعه ی بزرگ هواداران یوونتوس در ایران را بیش از قبل متحد گردانیم.

 

کارت های هواداری یوونتوس دات ای ار ارتباطی با کارت های رسمی باشگاه یوونتوس ندارد و با همکاری یک موسسه ایتالیایی و ایرانی به زودی در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

یوونتوس دات ای ار پیش از این و در هجده سال گذشته، سه مرتبه اقدام به صدور کارت های هواداری کرده و این بار به صورت کاملا متفاوت با شما خواهیم بود.

 

یوونتوس دات ای ار از سال 1381 و به عنوان اولین وب سایت حامی تیم های اروپایی در ایران فعالیت رسمی خود را اغاز کرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: